Zajedničko planiranje proračuna je način direktnog uključivanja građana u postupak pripreme proračuna. To znači da upravo građani predlažu gradskoj upravi potrebe koje treba financirati u idućoj godini i to putem obrasca kojeg možete preuzeti u privitku.
Poštovane sugrađanke i sugrađani, razmislite što je dobro i prioritetno za Vaše mjesto, popunite obrasce te ih do 10. rujna 2023. godine pošaljite na mail [email protected] ili na pisarnicu Grada Raba, Trg Municipium Arba 2. Odobreni iznos za financiranje je 15.000,00 eura po svakom mjestu na području Grada Raba.
Nakon primitka Vaših prijedloga, Grad Rab procjenjuje troškove i rokove provedbe, potom na javnoj tribini građani glasaju koje će se potrebe od prikupljenih prijedloga financirati i naposljetku, potrebe se uvrštavaju u plan proračuna za iduću godinu ili izvode odmah ukoliko za to postoje uvjeti.
Projekti koji su predloženi i odobreni za izvođenje u ovoj godini su u tijeku.
Izvještaj o izvršenim projektima odobrenim u projektu Zajedničko planiranje proračuna bit će objavljen krajem ove godine.
Vaše nam je mišljenje bitno za stvaranje boljeg i naprednijeg okruženja za sve stanovnike našeg grada!