uprava
Upravni odjel za financije
- pripremu i izvršenje proračuna,
- razrez i naplatu prihoda koji pripadaju Gradu te poduzimanje mjera za poboljšanje stanja naplate (opomene, prisilna naplata, utuživanje, kompenzacija, cesije i sl.),
- praćenje naplate svih ostalih prihoda proračuna,
praćenje propisa iz područja javnih prihoda i izdataka iz oblasti financijskog poslovanja, knjigovodstva, izrade prijedloga odluka i drugih podzakonskih akata iz navedenih područja, - poslove knjigovodstva, prihoda i izdataka proračuna, knjigovodstvene evidencije zaduženja i naplate prihoda, jedinstvene i pojedinačne evidencije svih izdataka proračuna,
- izradu mjesečnih i polugodišnjih izvješća i izvješća o izvršenju proračuna za cijelu fiskalnu godinu i pratećih dokumenata,
- izradu svih stručnih analiza i informacija za Gradsko vijeće i Gradonačelnika,
- poslove namjene korištenja proračunskih sredstava,
- poslove financijskog praćenja investicija Grada,
- evidenciju svih ugovora te praćenje i osiguranje njihova izvršenja,
- poslove likvidature i platnog prometa,
- organizaciju poslova na popisu OSA,
- poslove javne nabave,
- poslove osiguranja službenika i namještenika,
- nadzor nad proračunskim korisnicima,
- suradnja s državnim i drugim tijelima te pravnim osobama nadležnima za poslove navedene u ovom članku,
- pripreme prijedloga akata koje donosi Gradonačelnik i Gradsko vijeće,
- ostale poslove iz predmetnog djelokruga, te poslove po nalogu Gradonačelnika,
- poslove u svezi naplate komunalne naknade,
- poslove u svezi naplate komunalnog doprinosa,
- poslove u svezi naplate spomeničke rente,
- praćenje, naplata i ovrha za sva potraživanja Grada,
- obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim propisima i Statutom Grada Raba.
- Upravni odjel za financije može prethodno navedene poslove obavljati i za potrebe drugih korisnika čija se djelatnost financira i iz Proračuna Grada.