upravni odjeli
Upravni odjel za komunalni sustav i zaštitu okoliša
U Upravnom odjelu za komunalni sustav i zaštitu okoliša obavljaju se poslovi koji se odnose na:
Djelokrug poslovanja
-
-
- upravne i stručne poslove iz područja komunalnog gospodarstva, uređenja i održavanja naselja, vodoopskrbe i odvodnje, zaštite okoliša, održavanja javnih objekata i uređaja komunalne infrastrukture u stanju funkcionalne ispravnosti,
- koordinaciju rada pravnih i fizičkih osoba koje obavljaju pojedine komunalne djelatnosti,
- pripremu i provođenje programa održavanja i gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture,
- praćenje naplate i vođenje postupaka ovrhe iz nadležnosti odjela,
- poslove prometnog redarstva,
- koordinaciju poslova komunalnih društava Grada za obavljanje komunalnih poslova,
- kratkoročno i dugoročno planiranje i usklađivanje planova u komunalnoj djelatnosti,
- izradu prijedloga godišnjih planova,
- vođenje projektne dokumentacije za izgradnju komunalne infrastrukture,
- utvrđivanje zajedničkih kriterija glede organizacije, standarda usluga, standarda troškova i cijena komunalnih usluga,
- kontrolu i praćenje izvršenih komunalnih usluga, ostvarenih troškova i cijena,
- poslove komunalnog redarstva koji obuhvaćaju nadzor i kontrolu nad provođenjem propisa Gradskog vijeća, Gradonačelnika i njihovih tijela, a prvenstveno se odnose na kontrolu i sankcioniranje aktivnosti koje predstavljaju remećenje komunalnog reda,
- oblast stambenog prostora – poslovi u svezi upravljanja, održavanja i korištenja stanova iz stambenog fonda, provedba planova i nadzor propisa,
- poslove u svezi upravljanja održavanja i korištenja poslovnih prostora iz poslovnog fonda, provedba planova i nadzor propisa,
- poslove održavanja poslovnog prostora gradske uprave,
- poslove racionalnog korištenja poslovnog prostora gradske uprave,
- izradu prijedloga odluka za dodjelu objekata i stanova koji su u vlasništvu Grada te donošenje pojedinačnih akata,
- zaprimanje i obradu zahtjeva za stambenim prostorima,
- izradu prijedloga stambenih lista i provedbu istih,
- pripremu dokumentacije za vođenje sudskih postupaka i sudjelovanje u provedbi deložacija,
- ugovaranje zajedničkog upravljanja zgradom u mješovitom vlasništvu,
- ugovaranje obveza za okoliš u slučajevima mješovitog vlasništva nad zgradom,
- izradu prijedloga izgradnje, odnosno kupovine stanova za potrebe osoba koje pravo na stan ostvaruju temeljem zakonskih propisa,
- poslove u svezi upravljanja i raspolaganja javnim površinama,
- poslove u svezi obračuna i naplate komunalne naknade,
- poslove u svezi obračuna i naplate komunalnog doprinosa,
- poslove u svezi obračuna i naplate spomeničke rente,
- poslove u svezi izgradnje, održavanja, opremanja i upravljanja objektima zajedničke komunalne potrošnje (javna rasvjeta, uređenje zelenih površina, javnih prometnih površina, mora i plaža),
- poslove ugovaranja dezinsekcije i deratizacije, održavanja javnih WC-a, održavanja fontana, održavanje groblja, prigodne iluminacije i dekoracija, održavanje urbane opreme, održavanje autobusnih čekaonica, sanaciju divljih deponija,
- uređenje prometa na području Grada,
- poslove protupožarne zaštite,
- poslove održavanja voznog parka Grada,
- investicijsko održavanje imovine Grada,
- poslove osiguranja imovine,
- koordinaciju s javnim tijelima i pravnim osobama u čijoj nadležnosti je izgradnja i održavanje infrastrukture i drugih javnih prostora od interesa za grad (telekomunikacije, elektrodistributivna mreža, državne i županijske ceste, luke , kupališta, more i dr.),
- suradnju s nadležnim tijelima na području programa zaštite okoliša,
- pripremu prijedloga akata koje donosi Gradonačelnik i Gradsko vijeće,
- ostale poslove iz predmetnog djelokruga te druge poslove po nalogu Gradonačelnika,
- obavljanje drugih poslova kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim propisima i Statutom Grada Raba.
-